December 17, 2011

SALAM AKHIR TAHUN 2011....HIDANGAN DGN WARNA KELABU....

syukur alhamdulilah....masih dipanjangkan usia dan disihatkan tubuh badan untuk meneruskan kehidupan ini....dah lama tak update blog ni....frust yang amat sangat sebab handphone buat hal....banyak gambar yg diambil x dapat nak upload.....

Bulan Disember ni adalah bulan yg sgt d nanti2kan oleh bakal2 pengantin...setiap minggu sana, sini penuh dengan undangan perkahwinan....saya suka sangattttt...... sebab alhamdulilah, banyak tempahan yang diterima....

Terima kasih kepada semua kawan2,sahabat,kenalan,saudara mara dan insan2 yang sudi menggunakan khidmat BAKERI NORFUZI untuk membekalkan door gift,kek hantaran dan kek kahwin dan sebagainya....

Setelah lebih daripada 20 tahun saya menceburkan diri dalam projek uli menguli tepung ni, tapi baru semalam JUMAAT 17/12/2011 saya menerima tempahan dan membuat KEK KAHWIN WARNA KELABU ( GREY )......
Adusssssss.......berpinau jugak biji mata tengok warna kelabu asap tu...maklum...saya x berapa suka dengan warna yang maghrib2 ni....saya suka yg terang benderang........Ye la....masing2 tak sama kesukaan dan kegemaran kan???

JENG JENG JENG........TARAAAAAAAAAAAAAAA..........





1 comment:

  1. itulah cabaran namanya, tak semesti apa yang kita suka orang suka, macam mana pun tahniahlah kerana berjaya menghasilkan kek berwarna kelabu,em...sodapnya.

    ReplyDelete