January 1, 2012

BAHULU PECAH 8 / KEK BENTUK LOVE SIAP KOTAK

Berita baik buat bakal2 pengantin......

pening nk cari barang yg sesuai tuk door gift? bajet ciput jer??? x de orang nk uruskan??? alah.....ciannya....takpe, akakkkkkk blh tlg settlekan.....skrg ni x yah susah2 nk bungkus2 kerepek de....kadang2 tu membazir je kan??? baru nak makan dh lemau.....ala...sayang nye....bukan cikit2 belanja tu....bayangkan kalau jemputan 1000 orang...kena siapkan 1000 beg...dah la tu macam2 benda lak nak bubuh dalam beg tu...kadang2 tu air tin,air kotak dan air mineral pun nak bagi jugak....adussss....feningggggggggggg fala......keje rumit, bajet pun tinggi..paling2 tidak cecah jugak rm3.00....tu yang paling sempoi tu....

apa kata kita bertukar angin lak....bajet murah, cantik dan pasti tak lemau....
tak payah nk cari orang utk siapkan....akakkkk dh tolong siapkan....tuan rumah terus bagi je kat tetamu2 tu...........

jeng....jeng....jeng....tu dia.....



MACAMANA??? OK X??? kotak boleh print nama sendiri, warna boleh ikut tema sendiri...yang dalam tu pulak boleh pilih samada nak bahulu ke, kek span ke, kek marble ke, kek pisang ke atau apa-apa ajer.....HARGA????? ohhh....murah je...antara RM2.00 - RM2.50. bergantung kepada jenis kotak, isi dalam dan kuantiti....keje senang,jimat masa, jimat tenaga sekali gus jimat bajet.....

1 comment:

  1. boleh tak beri info details pada saya
    RM2.00 - RM2.50
    emailkan pada saya melatiputih2411@yahoo.com
    tk.

    ReplyDelete