October 16, 2011

SALAM SAYANG UNTUK SEMUA....

     Alhamdulilah...setelah berbulan2 tak update blog ni, akhirnya hari ni dgn izin Allah dapat jugak saya melapangkan masa mengadap komputer ni...bukannya apa.Frust dgn perkhidmatan Celcom Broadband kat tempat saya yang lembap macam kura-kura..tiap kali nak bukak kena tunggu berjam-jam.lebih-lebih lagi kalau nak upload gambar....mak aii....sampai tertidur baru nak siap...akhirnya....lelap terus....
     Mohon maaf la kepada kawan2 yang tengok blog ni sebab x de berita terkini....Insyaallah, lepas ni harap2 dgn perkhidmatan streamyx ni tak de gangguan lagi...saya ada banyak gambar2 baru yang nak di upload...tunggu ye....
    Tapi kan, saya tertarik sangat dengan gambar jelly ni...tapi dah lupa kat mana saya dapat...kpd kawan2 yang tau macamana nak buat bunga2 jelly ni, boleh la share ye..
jeng..jeng..jeng.... ni dia.......cantik kan???
kepada yang empunya diri mohon guna ye gambar ni...chantekk sangattt...........


   

No comments:

Post a Comment